0
$0.00
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

יש מדפים ויש מדפים מעוצבים – מגזין את

יש מדפים – ויש מדפים מעוצבים

מאת: מערכת את

הכירו את ROOMAKES הדור הבא של המדפים בישראל: מדפים וכונניות קלים להרכבה ופירוק בעיצובים חדשניים ובמגוון סגנונות המתאימים לכל חלל בבית

כונניות ומדפים מעוצבים הם המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית. הם משמשים כאקססוריז משלים ,פרקטיים וניידים ממקום למקום בקלות. המדפים מעוצבים ומותאמים להום סטיילינג כללי.

לראשונה, ROOMAKES , מותג חדש בישראל לייצור ושיווק מערכות מידוף בעלות פטנט ייחודי להרכבה אולטימטיבית. מהיום לא שוברים את הראש במחשבה מתסכלת איך לתלות מדף או איך להרכיב ארונית עם מאות ברגים. בעזרת ROOMAKES, החיים הופכים לקלים יותר – על ידי פטנט חדש – הרכבה פשוטה ומהירה ללא צורך בידע מקדים.

סדרת כונניות ומדפים בעיצובים חדשניים ומרהיבים המיוצרים במגוון סגנונות וצבעים, באורכים שונים, עם סטייל מיוחד המותאם למגוון חללים: סלון, חדר שינה, משרד, חדרי ילדים, מטבח וחדר רחצה.

מעצבי חברת ROOMAKES השקיעו מאמצים רבים ליצירת עיצובים מדליקים ועדכניים עם אמירה ייחודית שישתלבו ללא בעיה בכל חלל מרוהט.

המדפים והכונניות עשויות בטכנולוגיה חדשנית של פלסטיק מודפס עם פרופילי אלומיניום המעניקים למותג את יתרונותיו ותכונותיו הייחודיים: קלים במיוחד במשקל ובהתקנה, חדשניים וידידותיים לסביבה. המוצרים הינם יציבים וחזקים ומסוגלים לשאת משקל רב. בכוננית 4 מדפים כאשר כל אחד מהם יכול לשאת כ-10 ק”ג בפיזור שווה ובעל יכולת אחסון מרובה ללא חשש.

ROOMAKES – מהווה פתרון מצוין עבור צעירים, סטודנטים, ומשפחות למעבר דירה ראשונה או שדרוג הבית באווירה צעירה וקלילה. הפריטים נמכרים במחירים אטרקטיביים והופכים כל דירה שכורה לאטרקציה מחממת את הלב.

יתרונות:

קלים לפירוק והרכבה
ידידותיים לסביבה – חומר מתמחזר
עמידים וקלים לתחזוקה ולניקוי
מראה צעיר, מדליק וחדשני
משלוחים עד הבית.

לכתבה לחץ כאן

Leave your thought

Login

Lost your password?