0
$0.00
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

מצאו את הסגנון שלכם

מצאו את הסגנון שלכם

ובכן, זה לא שיש ספר הוראות עם חוקים והגדרות מדויקים אלא יותר רעיונות, כיוונים והעדפות שיסיעו לכם למצוא את החיבור הסגנוני המתאים לכם ולחלל.
מעט רומנטיקה אף פעם לא מזיקה…
אם אתם אוהבים את סכמת הצבעים הפסטלית, דוגמאות פרחוניות עדינות והרגשה חמימה ומחבקת בשניה שאתם נכנסים הביתה בואו לבדוק את דגמי הקוטג’ שלנו.
אל היער
אם אתם טיפוסים ארציים שאוהבים טקסטורות וצבעים חמים טבעיים סגנון הראסטיק ידבר אל ליבכם בכל מקום שבו אתם גרים גם בעיר וגם בכפר הוא יעבוד בשבילכם!
ללכת זיג זג
אם ההעדפה שלכם היא צורות גיאומטריות, קוים חזקים ומוטיבים מובחנים שנותנים לחלל בוסט גראפי מעניין , בוודאי תוכלו למצוא את מבוקשכם בקטגורית הסגנון המודרני . הוויזואליות הרעננה והלא מסובכת שלו יוצרת זרימה טבעית בין החוץ לפנים.
לראות בשחור ולבן
אם אתם מחבבים מראה קלאסי ונקי אבל רוצים לעשות הצהרה, דגמי השחור/לבן יכולים להיות הבחירה שלכם . דקורציה בשחור ולבן מתואמת מבנית מבחינת סכמת הצבעים ובעלת מנעד רחב של ביטוי החל משיק מינימליסטי ועד ספארי פראי.
הכל מהכל
לדבוק בסגנון אחד זוהי דרך אחת ללכת בה, אבל יש מקרים שבהם מיקס אקלקטי משרת את החלל בצורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים להשתעשע בעיצוב ורוצים להשאיר את חותמכם האישי בביתכם , אנחנו מציעים לכם לבדוק את קטגורית הסגנון האקלקטי שיודע גם לנער מוסכמות וקונבנציות עיצוב מצד אחד אך גם לגשר וליצור שילוב בין סגנונות שונים.
אז בחרו כיוון או מספר כיוונים וצאו לדרך!

Leave your thought

Login

Lost your password?