0
$0.00
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

לרדת מהעץ – ישראל היום

לרדת מהעץ

ט”ו בשבט מעבר לפינה, והחשיבות שבשמירה על העצים והיערות גדולה מתמיד • זו הזדמנות מצוינת להכיר את מיטב תחליפי העץ בעולם העיצוב, מאריחים ועד כונניות

סמדר סלטון פורסם ב: 08.02.2017
חג האילנות הוא הזדמנות טובה להדגשת החשיבות של שימור העצים והיערות, בשל חשיבותם האקולוגית הרבה ביצירת מיקרו־אקלים, מניעת זיהום אוויר, רעש, קרינה והעשרת האוויר בחמצן. אלא שמבחינה עיצובית העץ הוא אחד מחומרי הגלם האהובים עלינו לשימוש, בזכות האווירה הכפרית הנעימה והחום שהוא משרה. ריצוף פרקט, ספריות ושידות עץ, ארונות עץ ורהיטי עץ בכלל – כל אלו הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של מרבית הדירות והבתים. אז כיצד אפשר ליהנות מהאווירה הנעימה ומהיופי, ובכל זאת להפחית את הפגיעה בעצים? כרגיל, בזכות הטכנולוגיה שהרחיבה משמעותית את אביזרי החיפוי, הריהוט, העיצוב ואפילו כלי הבית, על ידי שימוש בחומרים אחרים המצליחים לייצר טקסטורה דומה מאוד לעץ.
נראה ומרגיש כמו עץ

“בשל ההעדפה לשימוש בחומרים טבעיים המתחברים לטבע ומעשירים אותו, טרנד מראה העץ ממשיך לבלוט גם השנה ומראה צמיחה והתחדשות עיצובית באמצעות טכנולוגיות חדשניות לייצור אריחים דמויי עץ”, מסבירה מיכל נוף, סמנכ”לית שיווק ומכירות בחברת ויה ארקדיה, “השנה לא רק שהאריחים הם בעלי מראה עץ, הם גם מרגישים כמו עץ באמצעות גילופים, מימדים, פיתולים ופרטים האופייניים למוצרי עץ המגולפים ביד. מראה העץ הוצג בצורות שונות, למטרות שונות ותוך מענה על צרכים שונים: חשיפת עומק הצבע, המעניק אפקט “התיישנות” ומראה וינטג’, ואריחים דמויי עץ בגימור מבריק המשמשים אופציה אלגנטית המתאימה במיוחד לחללים יוקרתיים”.

כך למשל, המותג ROOMAKES מציע סידרת כונניות ומדפים במגוון סגנונות וצבעים המתאימים למגוון חללי הבית ועשויים בטכנולוגיה חדשנית של פלסטיק פוליפרופילן מודפס עם פרופילי אלומיניום. כך, למרות מראה העץ המיוחד, זוכים הרהיטים ליתרונות נוספים: הם קלים במיוחד במשקל ובהתקנה, חדשניים וגם ידידותיים לסביבה.

לכתבה המלאה לחץ כאן

Leave your thought

Login

Lost your password?